Financijska Sigurnost

Odvojenost sredstava klijenata

U skladu s propisima FCA, sva sredstva klijenata se drže na potpuno odvojeno od sredstava Admirals u EEA-reguliranoj kreditnoj instituciji. Ovo osigurava činjenicu da sredstva klijenata budu prepoznatljiva i dostupna u svakom trenutku, te ne mogu biti korištena od strane Admirals u bilo koju svrhu. Nadalje, prema zakonu o nesolventnosti, novac klijenata je zaštićen i nedostupan općim vjerovnicima u slučaju da kompanija propadne.

Admirals dnevno provodi provjere novca klijenata prema FCA zahtjevima. Ovim se postupkom osigurava da sredstva koja se drže na odvojenim bankovnim računima uvijek točno odražavaju imovinu klijenta. Ukupna vrijednost računa za trgovanje klijenta tretira se kao novac klijenta. Admirals regulira FCA i dužnan je podnijeti pojedinačne prijave ClientMoneyAssetReturns(CMAR) svaki mjesec odgovarajućem regulatoru.

Admirals kontrole i procesi za sredstva klijenata se godišnje revidiraju od strane naših revizora koji svoj izvještaj daju FCA.

Ako banka koja se koristi za držanje odvojenih sredstava klijenata ode u likvidaciju, svi gubici bi bili proporcionalno podijeljeni među klijentima ovisno o njihovom udjelu kompletne količine koja je bila držana u banci koja nije uspjela. Sva izgubljena sredstva u slučaju likvidacije banke regulirane od strane Prudential Regulation Authority (PRA), biti će pokrivena od FSCS do limita od £85,000 po klijentu (https://www.fscs.org.uk/).

Financial Services Compensation Scheme (FSCS)

FSCS postoji kako bi klijente zaštitio od kompanija koje pružaju financijske usluge a odu u stečaj. FSCS može platiti kompenzaciju do £85,000, a ako kompanija prestane trading sa deficitom u odvojenim sredstvima klijenata. Također plaća kompenzaciju do £85,000 u slučaju da banka regulirana od PRA koja se koristi za držanje odvojenih sredstava klijenata ode u likvidaciju.