Financijska sigurnost

Investirajući preko Admiral Marketsa, zaštićeni ste strogim propisima Ujedinjenog Kraljevsta i našom posvećenosti pružanja najkvalitetnije usluge na tržištu.

Odvojenost sredstava klijenata

U skladu s propisima FCA, novac svih klijenata u potpunosti je odvojen od naših vlastitih sredstava te se nalazi u financijskoj instituciji reguliranoj unutar Europskog ekonomskog prostora (EEA). Klijenti u svakom trenutku imaju pristup vlastitim sredstvima a mi ih ne možemo koristiti u vlastite svrhe. Pridržavanje ovih pravila provjeravaju i nadziru naši revizori.

Financial Services Compensation Scheme (FSCS)

U malo vjerojatnom slučaju da Admiral Markets dođe u financijske probleme, te na odvojenim računima klijenata nema dovoljno novca, šteta našim individualnim klijentima i malim firmama može biti nadoknađena od strane FSCS-a. Osigurani iznos je £50,000.

Ukoliko banka u kojoj se nalazi novac klijenata bankrotira, sav nastali gubitak bio bio podijeljen između klijenata u skladu sa njihovim udjelom u ukupnom iznosu koji se nalazio u propaloj banci. U ovom slučaju iznos osiguran od strane FSCS jest £75,000 po klijentu.

Pravedno postupanje prema klijentima

U Admiral Marketsu Vaši interesi su uvijek na prvom mjestu. Naše poslovanje u potpunosti je u skladu sa 6. principom poslovanja FCA prema kojem je svaka regulirana financijska firma "dužna uvijek imati na umu interese svojih klijenata i postupati prema njima pravedno".

To znači da smo predani u zaštiti Vaših interesa u svim našim postupanjima, od promoviranja naših usluga i preporučivanja proizvoda sve do naknadnih usluga i postupanja u slučaju pritužbi (vidi niže).

Također se brinemo o tome da su naši zaposlenici uvijek ažurni kod bilo kakvih novih situacija koje bi mogle utjecati na kvalitetu usluge koju pružamo svojim klijentima.

Pritužbe

Nadamo se da nikada nećete imati povoda žaliti se na kvalitetu naših usluga. No u slučaju da dođe do toga, sve pritužbe će biti riješene brzo i pravedno i to u skladu sa smjernicama FCA. Uvijek možete kontaktirati našu službu za rješavanje pritužbi i usklađenost s propisima putem e-maila compliance@admiralmarkets.co.uk. Osim toga, uvijek potičemo svoje zaposlenike da predlažu poboljšanja usluga koja možemo provesti na temelju saznanja dobivenih iz pritužbi klijenata.