Otvaranje računa

Prije otvaranja računa kod Admiral Markets UK Ltd i početka trgovanja, molimo Vas da se upoznate sa svim relevantnim dokumentima koji se odnose na Admiral Markets UK Ltd.

DOKUMENTE NIJE POTREBNO PRINTATI I POTPISIVATI, NEGO SAMO PRI OTVARANJU RAČUNA U KABINETU TRADERA KLIKNUTI DA IH PRIHVAĆATE.

Primjerke ispod navedenih dokumenata ili pomoć pri otvaranju računa zatražiti možete putem email adrese: info@admiralmarkets.hr

Da biste započeli s procedurom otvaranja računa, molimo Vas da se registrirate u naš Kabinet Tradera.

Fizičke osobe:

  1. Slika ili sken obje strane važeće osobne iskaznice ili putovnice;
  2. Dodatan dokaz o adresi (birajte jednu od tri opcije):

    - Slika ili sken računa za režije na kojem se vidi Vaše ime, prezime, adresa i datum izdavanja ne stariji od 3 mjeseca;

    -Slika ili sken potvrde o transakciji ili mjesečnog izvješća iz banke na kojem se vidi Vaše ime, prezime, adresa, logo banke, barem jedna transakcija i datum izdavanja ne stariji od 3 mjeseca (može biti u PDF formatu);

    - Screenshot ili PDF Vaših podataka s Registra birača RH. Možete ih dobiti unosom Vaših podataka u izborniku 'Upit u Registar birača' na [ovoj stranici](https://biraci.gov.hr/RegistarBiraca/).

    • Napomena: Ukoliko trebate više informacija ili pomoć pri pribavljanju potrebnih dokumenata, molimo kontaktirajte nas putem telefona, emaila ili chata, pa ćemo objasniti koji je najjednostavniji način za otvaranje računa kod nas.
  3. Ugovor s klijentom - prihvaćate ga u elektroničkom obliku pri ispunjavanju formulara za otvaranje računa u Kabinetu Tradera.
    • Imajte na umu da zbog KYC (know-your-customer) procedure, Admiral Markets UK Ltd može tražiti dodatne dokumente u slučajevima kada gore navedeni dokumenti nisu dovoljni.

Pravne osobe:

  1. Osobne iskaznice ili putovnice dva direktora.
  2. Slika ili sken osobne iskaznice ili putovnice svih vlasnika koji posjeduju više 25% kompanije (ukoliko nitko nema toliko postotak vlasništva, tražit ćemo iste dokumente od suvlasnika koji imaju više od 10% vlasništva).
  3. Dokaz o adresi ne stariji od 3 mjeseca je potreban za svakog vlasnika/direktora.
  4. Certificate of Incorporation/Registration
  5. Memorandum.
  6. Ugovor o osnutku trgovačkog društva s dodanim svim informacijama o osobama ovlaštenim djelovati u ime društva ili registar dioničara / suvlasnika društva u kojem su navedene osobne informacije o svim suvlasnicima. Ukoliko je društvo registrirano izvan EU, može se koristiti certifikat o osnutku.
  7. EMIR formular (naveden ispod) za davanje LEI koda (Legal Entity Identifier code). Imajte na umu da sve pravne osobe moraju samostalno tražiti LEI kod.
  8. Ispunjen i potpisan Ugovor s klijentom za pravne osobe.

Ugovori i dokumenti

Dokumenti za otvaranje računa


Pravne osobe:


Dokumenti u kojima su navedena pravila i uvjeti pružanja usluga Admiral Markets UK Ltd-a

Prije potpisivanja ugovora potrebno je pročitati, razumjeti i prihvatiti ove dokumente


Dodatni dokumenti